Oplevering

Hallo allemaal,

Mijn excuses als jullie dachten dat ik van de aardbodem was verdwenen, maar ik had het afgelopen dagen erg druk. Maar dit betekend voor jullie dat ik weer veel nieuwe prachtige foto´s kan uploaden en hopelijk ook een leuk verhaaltje.

Zondag (8-07) zou een relax dag zijn. Uiteindelijk was dit ook het geval alleen hebben we wel nog een wandeling van 3kwartier gemaakt om zo bij natural pool uit te komen waar we konden genieten van de vrije dag. Natural pool is een gedeelte zee aan de ruige kust. Doordat hier rotsen zitten is er een natuurlijk zwembad onstaan waar het water ook erg rustig was. Hier heb ik ook gesnorkeld en een vis gezien van bijna 1 meter groot!!!

Afgelopen week hebben we erg hard gewerkt om het project op tijd klaar te krijgen. Maandag heb ik nog gewerkt aan de daklijst en vanaf dinsdag ben ik samen met Nathalie begonnen met de muurschildering (het logo). Dit was helemaal ons projectje en niemand bemoeide zich ermee, wij moesten zorgen dat alles op tijd af kwam en mooi werd. Dinsdag hebben we de witte cirkel erop getekend en deze twee maal van verf voorzien. Woensdag zijn we naar het bedrijf gegaan van een oud student (Bas) van de PTH, deze heeft een bedrijf in het maken van piepschuim lijsten en logo´s. De letter en het bestek worden namelijk uitgesneden in piepschuim zodat de schildering extra diepte zal krijgen. Bas had de letters dinsdagavond uitgesneden en wij hebben hem mogen helpen bij de rest van het proces. Woensdag hebben we alles geschuurd en daarna in de base coat gespoten. Dit is een soort cement waardoor het piepschuim erg stevig word en ook bestemd is voor buiten. Donderdag hebben we de letters in de grondverf gezet. Dit moest twee uur drogen dus in de tussen tijd hebben we op het project de muur rood gemaakt. Daarna weer terug naar Bas om alles in kleur te spuiten. Toen weer naar het project de muur nogmaals rood gemaakt. Eind van de middag weer naar Bas om alles op te halen om vervolgens op de muur te plakken. Hier zijn we tot kwart voor zeven ´s avonds zoet mee geweest. Vandaag hebben we alles nog van een tweede kleurlaag voorzien en de puntjes op de i gezet. Ook de rest van de werkzaamheden zijn afgerond en het eindresultaat is werkelijk FANTASTISCH

Nu zijn we even thuis om ons op te frissen en vanmiddag om vier uur is de opening!

De rest van de week hebben we gezellig met z´n allen gegeten en deze morgen zijn we op 4 uur opgestaan om om half 5 in de auto te zitten en om 5 uur een wandeling te maken van 3,5 uur. Ja je leest het goed 3,5 uur!!!! En dit met een kleine pauze in de grotten en verder helemaal geen.

Morgen vliegen we alweer naar Bonaire. Dit is erg raar omdat je vandaag nog de hele dag druk bent geweest met het project en er dus nog helemaal geen erg in hebt.

Tot volgende keer,

Kiani

ps dank voor de leuke reacties

pps ik moet nu douche want we gaan over een kwartier dus de foto´s komen hopelijk morgen

Reacties

Reacties

Marian

Hoi Kiani,

WAUW, het logo is echt supermooi geworden, goed gedaan dames. Complimenten hiervoor. Jullie zullen nu wel moe gewerkt zijn, zeker na zo'n lange wandeling.

Ja ook vandaag had ik weer de primeur van je werkfoto's, erg mooie foto's.

Kiani, Bram en Koen een hele goede vlucht gewenst en geniet van JULLIE VAKANTIE OP BONAIRE.

Groetjes,
Marian

Oma

Hoi Kiani,

Ik ben zondag 15 juli bij je thuis geweest, daar heb ik het verslag en de foto's bekeken. Wat hebben jullie allen veel GOED werk verricht. Wat ziet het er prachtig uit. De foto's zijn ook geweldig. Nu een welverdiende vakantie vieren!

Kiani veel goeds en groetjes,
Oma

Oma

Hoi Kiani,

Oma vroeg vandaag nog of ze er kruisjes bij had gezet. Ik zei: ik dacht het niet, dus bij deze van oma heel veel kusjes. Neem maar van mij aan dat het er 90 zijn, haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active