Nog 3 nachtjes...

Hoi allemaal,

Hier mijn eerste en waarschijnlijk ook meteen het laatste berichtje vanuit Nederland. Het schiet al aardig op over 3 nachtjes vertrek ik naar Italie.

Ik ben al druk bezig met inpakken, laatste spullen kopen etc. Morgen heb ik afgesproken met de andere Nederlander die meegaat om haar alvast beter te leren kennen. Verder ben ik natuurlijk nieuwsgierig wat er allemaal komen gaat en welke werkzaamheden ik precies mag gaan uitvoeren.

Nou ik heb er in iedergeval ontzettend veel zin in en kan niet wachtentot het 12 juli is.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen!!

Groetjes,

Kiani

Reacties

Reacties

Marian

Hoi Kiani,

Hopelijk heb je een goede en gezellige vlucht gehad. Geniet van deze reis en laat het Italiaanse eten je goed smaken. Fijne avond gewenst.
Heel veel liefs vanuit Eindhoven,
papa, mama en Adisa xxx xxx xxx

Wilma

Hoi Kiani,

Ik hoorde dat je goed bent aangekomen in Italie, geniet van alles en werk ze.
Groetjes,Willie en Wilma

Peter & Babette

Woohoo! Je hebt nog 2 stalkers erbij :P
Maar leuk hoor, dat je dit bijhoudt (tenminste dat neem ik aan). In ieder geval heel veel plezier gewenst! En natuurlijk goed kijken naar de Italiaanse mannen hè hahaha.

Danny

He Kiani..

Ik lees hierboven dat je goed bent aangekomen! Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen in Italië.. heel veel plezier en succes!
Groetjes, Danny

Willie en Wilma.

De eerste 2 foto's zijn mooi maar gewoon, we wachten nog op de foto's van jou in schilderskleding en dan in actie. Zo te lezen heb je het in ieder geval erg naar je zin. Nog veel werk plezier en geniet van alles.

Willie en Wilma

Wat een prachtige foto's en wat is de omgeving mooi.
Verder heb je zo wel een luxe leventje, beetje werken en dan weer lang relaxen. Erg leuk dat wij jou zo kunnen volgen, ga zo door met foto's en verslagen maken. Veel groetjes.

Willie en Wilma

Ha die Kiani,wat fijn dat er weer een droom is uit gekomen (het werken aan fresco's) wel een moeilijk onderdeel in het restauratie vak.
Jij moet wel a- sociaal bruin thuis komen met die hoge temperaturen daar en door het zwemmen en op het strand liggen.

Willie en Wilma

Net jou verslag weer gelezen, zo leer je iedere dag weer iets anders, zelfs grote schoonmaak houden.
Je krijgt VEEL GROETEN van oma,zij was van morgen bij mij op de koffie en heb haar alles laten lezen en de foto's laten zien(alles vanaf afgelopen zaterdag, de rest had ze zaterdag bij jullie thuis gezien). Veel groetjes ook van ons.

Kiani

Hoi Willie en Wilma,
Bruin word ik nog niet, want ik wil zo veel mogelijk in de schaduw zijn anders is het echt te warm haha
Leuk dat jullie de verhalen aan oma hebben laten lezen!

Groetjes Kiani

Willie en Wilma

Wat gaaf werken aan een eigen fresco.Tonio zal wel blij zijn met jullie hulp,zo wordt zijn schuur perfect schoon en kan hij snel aan de slag om workshops te geven.De foto's van de grot en alle andere foto's hebben Willie en ik weer allemaal gezien. Voor ons houdt het nu op om berichtjes naar jou te sturen, wij gaan morgen(vrijdag) op vakantie. WERK ZE NOG EN GENIET VAN ALLES WAT NOG KOMEN GAAT. O ja nogmaals de groeten van oma.DOEI,DOEI.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active