Aankomst

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik dan eindelijk vertrokken richting Italie. Om half elf vanochtend zat ik in de autonaar Weeze vanwaar ik vloog naar Bari. Dit is allemaal goed verlopen zonder vertragingen of dergelijke. Eenmaal in Bari stond er een man te wachten met een bordje met onze namen erop (Kiani en Diane (de andere nederlander)). Vanaf het vliegveld in Bari was het nog ongeveer een uurtje rijden met de auto.

Mijn verblijf is een heel mooi groot landhuis ergens in the middle of the nowhere. Hier zitten ook nog 9 mensen uit Canada waarmee het al erg leuk is. Gezellig gepraat en een potje kaarten. Donderdag komen er nog twee mensen uit Ierland.

Het eten smaakte vandaag goed, geen idee wat ik precies heb gegeten maar oke.

Morgen beginnen we om 09:30 uur. Eerst krijgen we wat uitleg en daarna kunnen we aan het werk. Ben benieuwd maar heb er erg veel zin in!!

Tot nu toe bevalt het hier dus prima en moet ik vooral doen alsof ik thuis ben.

Groetjes Kiani

P.S. het is hier 31 graden.

Reacties

Reacties

Marian

Geweldig, zo'n man op het vliegveld met een bord met jullie namen erop. Was het niet Robert ten Brink van All You Need Is Love, hahaha. Fijn om te lezen dat je het nu al erg naar je zin hebt. Met het weer is het hier bar slecht, de temperatuur is inmiddels 10 graden gedaald van 27 naar 17 en het regent al vanaf 17.30 uur. Nog een hele gezellige tijd toegewenst.

Groetjes,
mama xxx

Fabiola

Hallo Kiani,

Leuk om je reis zo te kunnen volgen.
(zullen we zeker blijven doen.
Wij wensen jou veel plezier.

Groetjes Fabiola,Marcel,Marvin en Ryan

Franklin, Suzanne & Amy

Hallo Kiani,

wat leuk zo'n reislog!
Helaas nog geen foto's opgezet, maar ja wat verwacht je na één dag, haha!
Heel veel plezier en succes natuurlijk.
Zal wel af en toe eens 'nieuwsgierigen' op je pagina!

Grt. wij

kyra

heey kiani, het klinkt al heel leuk:) ben erg benieuwt naar je "werk" verhalen!
Bij ons is het zeker geen zomer-weer en dat zal ook nog eventjes niet gebeuren, in de kapel gaat het goed;)
Groetjes xxx ky-kiky!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active