eerste werkdag

Hoi Hoi,

Even een kort berichtje vanuit Altamura want het was vandaag een drukke dag. Morgen ga ik proberen foto's te plaatsen.

Vandaag begonnen we om half 10 wat dus uitliep want italianen zijn nooit op tijd. Om tien uur kwam Tonio aanlopen. Eerst gingen we engelse les geven voor kleine kinderen die hier een Englisch Summer Camp doen, erg grappig. Vertellen waar we vandaan komen, hoe oud we zijn en of we ook nog broertjes en/of zusjes hebben. Mooi in het engels uitgelegd waar Nederland ligt vanaf Italie met een mooie tekening op het schoolbord. En ook nog leuke liedjes gezongen haha...

Row, row, row your boat
Gently Down the stream.
Merrily, merrily, merrily, merrily,
Life is but a dream.

Na de engelse les kregen we uitleg over de werkzaamheden die gedaan moesten worden. Rond half 12 begonnen we daar mee. We zijn begonnen met het restaureren van een muur buiten. Erg warm maar wel leuk om te doen. Om 1 uur lekker warm gegeten en daarna weer aan het werk.

Rond half zes gestopt met het werken. Toen zijn we samen met Tonio, Jef en 3 canadezen gaan kijken naar het oude restauratieproject waarmee ze van 1993 tot 2009 mee bezig zijn geweest. Heel erg mooi om te zien (foto's volgen snel).

Morgen gaan we weer aan de muur werken en vrijdag gaan we werken aan de fresco's heb er super veel zin in!!

Wel gaan we morgen vroeger beginnen met werken omdat het 43 graden gaat worden...poehhhh....Vandaag was het trouwens 36 graden ook erg warm als je buiten in de volle zon staat haha..

Nou tot de volgende keer!!

Kiani

Adisa

Eeh kiani,
ik hoor dat je je daar vermaakt?
weet je hier is ook alles goed alleen, maar regen en nog eens regen. Trouwens ik heb nieuwe VANS hihi super vet. Ik mail snel weer

x je kleine zusje

Tinus en Marian

Een beetje zon deze kant op sturen zou niet verkeerd zijn. Volgens de weersverwachting wordt de zon in Eindhoven pas verwacht als jij terug komt op 26 juli. ONS ZONNETJE is dus letterlijk en figuurlijk in Italië. Vandaag om 18.00 uur was het hier 12 graden. Brr.
We zijn erg benieuwd naar je foto's.

Véél liefs
papa en mama xxx xxx