Dat was alweer de eerste week!!

Hallo,

Vandaag is er alweer een week voorbij, wat gaat de tijd snel! Nog een weekje in het warme, gezellige Italie en dan zit het avontuur er op.

Zondag middag hebben we na het rusten nog gewerkt, weer aan een nieuw project. Een canvas schilderij moet worden schoongemaakt omdat er een lijmlaag op zit. Met een rol watten en sateprikkers maken we onze eigen grote wattenstaafjes. Deze dopen we in warm water en dan halen we de lijmlaag eraf door een ronddraaiende beweging te maken. Erg leuk om te doen!!

Maandag zijn we weer verder gegaan aan de muur. En 's middags hebben we weer aan de canvas gewerkt. Verder was het geen bijzondere dag!

Dinsdag hebben we het plafond in de schuur schoongemaakt zodat we lekker in de schaduw konden staan en het niet zo warm hadden, erg prettig. De schuur word schoongemaakt omdat Tonio volgend jaar restauratieworkshops hier wil geven. Het plafond was echt ERG smerig, vol met spinnenwebben, zand en stof. We hebben het schoongemaakt met bezems en hebben op een steiger gestaan om er beter bij te kunnen. Na een hele ochtend zwoegenis de helft van hetplafond schoon maar zijn wij VIES geworden!!!

Na de lunch zijn we aan de canvas gaan werken en om 4 uur zat de werkdag erop. Verder is het erg leuk dat we vaak andere werkzaamheden mogen doen zo kunnen we van alles meeproeven!

Om 5 uur hebben we een excursie in Altamura stad, geen idee wat we gaan doen maar de verhalen krijgen jullie vast te horen.

Groetjes,

Kiani

Adisa

Super gaaf kiani.

Tinus en Marian

Ehi Kiani,

Ehi??? Ja dat weet je nu wel na 1 week Italiaanse les.
Wij vinden het iedere keer weer leuk om je site te bezoeken en je verhalen te lezen. Heb je de kracht er nog voor met enkel jouw KI-POWER?
Zonder KY-POWER. Haha

Arrivederci,
papa en mama xxx

Ellen

Come sta Kiani?

Neem jij de telefoon ook al op met pronto, of toch hallo met Kiani?

Even wat nieuws uit NL, ik lees net in de krant het AD dat Richard Bottram zijn 365 marathons in het Wheel of Energy heeft gestaakt, omdat zijn moeder botkanker heeft.
Anderen gaan het van hem overnemen, al dan niet in estafettevorm.
Misschien is dit nu niet zo boeiend voor je, maar goed ik kan het nu weer vergeten.
Nog veel plezier in Italie.

Buongiorno,
Ellen

Kevin - Travel Active

Hi Kiani!

Leuk om je te volgen daar in het het Zuiden van Italië.
Doe je Tonio de hartelijke groeten van me?

Groetjes Kevin
Travel Active Team