Grotten

Hallo,

Dinsdag 19-07de middag

Onze excursie dinsdag was super cool!! We (Tonio, Diane (Nederland), Lori (Engeland), Sophie (Schotland)en ik) gingen naar een museum over een van de grotten die in deze omgeving zitten waar een neanderthaler is gevonden. We kregen een uitleg over hoe die was gevonden en onderzoeken die ze naar hem hebben gedaan, erg interessant. Daarna zijn we naar een dal gegaan en hier zijn we naar beneden gewandeld. Beneden waren er grotten en hier zijn we ook in gegaan erg leuk!! Tonio had licht bij zich dus we konden er in alleen toen we terug wilden gaan ging het licht kapot en zagen we niks meer! Gelukkig is het 2011 en heeft iedereen licht op zijn telefoon en konden we zo de weg naar de uitgang vinden haha..

Daarna zijn we nog wat gaan drinken bij een goede vriend van Tonio die een eettent heeft. We hebben een crepe met nutella gegeten en wat gedronken.

Woensdag 20-07

Vandaag zijn we naar de fresco gegaan met Teresana (een van de koks). In de ochtend hebben we daar gewerkt. Weer bezig geweest met het bijwerken van de schildering.

's Middags hebben we Lori en Sophier geholpen met de kinderen van het Enlisch Summer Camp. Hun geven ze namelijk engelse les. Vrijdag is er show dus er moeten allerlei voorbereidingen getroffen worden. Het aanleren van verschillende liedjes, engelse grapjes en goocheltrucs. En dan moeten ze het publiek ook nog in het engels aanspreken dus ook dat word geoefend. Verder worden er nogmaskers gemaakt en de meisjes oefenen dansjes.

Donderdag 21-07

Vandaag hebben we de andere kant van het plafond van de schuur schoongemaakt. Verder hebben we gaten die daar zitten dicht gemaakt met de mortel die we ook buiten gebruiken.

Na de lunch hebben we de canvas helemaal schoongemaakt.

Momenteel zijn we volop aan het schetsen want morgen gaan we onze eigen fresco maken!!! Hoe cool is dat!!

Groetjes Kiani

Marian

Heej Kiani,

Ik ben nu alweer benieuwd naar je volgende verhaal en foto's. Je verhalen zijn en blijven met enthousiasme geschreven, een teken voor ons dat je het super naar je zin hebt daar in Italië. Leuk dat je zo'n gevarieerd werk mag doen en echt COOL dat je een eigen fresco gaat maken.

Heel veel liefs en een dikke knuffel van mama xxx

angela,bert en kyra

Eeey leuke foto's en verhalen!!! Nu weten we presies wat je allemaal doet, Leuk! Wij decoreren ook lekker verder in bezyl en de temp is iets lager, 18graden :) en jij moet vrijdag naar de kapel komen!
Ooievaar en chao bambino,see you soon anbeky:D

dirk

Hoi Kiani.
leuke foto's, mooie verhalen, en dat je zo gevarieerd bezig bent. zou leuk zijn geweest als het een gesproken tekst was geweest want je hebt een mooie voorleesstem, nog een fijne tijd toegewenst groeten dirk.