Update

Hoi,

Vrijdag 22-07

We hebben vandaag niet veel gewerkt. We zouden onze eigen fresco gaan maken maar Tonio had het erg druk omdat de kinderen van het Englisch School Camp een optreden gaven. Zo hebben we de eerste twee pleisterlagen aangebracht van de fresco en gaan we morgen de natte aanbrengen en kunnen we gaan schilderen.

Wij hebben ondertussen gekeken naar de show die erg leuk was!! Zo zongen ze verschillende liedjes, goocheltrucs, dansjes een een toneelstukje. Allemaal in het engels erg knap.

Laat in de middag zijn we naar Matera gegaan hier hebben we de stad bekeken en een museum bezocht. Erg interessant en leuk.

Zaterdag 23-07

Vandaag regende het gewoon hier in Italie wie had dat gedacht.

s' Ochtendszijn we naar Masseria de Bernadis geweest omde fresco te restaureren.

Na de lunchwas het dan zover onze eigen fresco maken. Erg leuk om te doen maar ook moeilijk. Uiteindelijk staat er wel een schildering.

Verder word het hier steeds rustiger want de canadezen zijn vrijdagochtend vertrokken en gisteravond hebben we afscheid genomen van de engelsen.

Zondag 24-07

Vandaag gaan we weer naar de fresco toe om te restaureren en vanmidddag hebben we lunch met de familie van Tonio.

Het is een beetje een kort verhaaltje maar ik heb niet zo veel tijd om iets te typen. Trouwens Ik kan helaas geen foto's meer plaatsen want internet is hier de laatste dagen erg sloom.

Verder is het hier nog steeds erg leuk!!

Groetjes Kiani

Tinus, Marian en Adisa

Hoi Kiani,

Misschien krijg je nu nog privéles van Tonio. Lijkt me wel gezellig zo'n Italiaanse lunch met Tonio's familie. Het weer is hier echt knudde, het heeft afgelopen nacht en vandaag de hele dag geregend. Het was vanmiddag 11 graden, dit geeft ons nog niet echt een vakantiegevoel. Ben verder weer benieuwd naar je laatste verhalen en misschien nog foto's voordat je weer naar Nederland vliegt.

Heel veel liefs uit het koude en regenachtige Eindhoven

papa, mama en Adisa xxx xxx xxx

Tinus, Marian en Adisa

Ehi Kiani,

Wij wensen je een hele goede vlucht terug. Slaap lekker en tot morgen

Ciao
Tinus-Marian-Adisa