Nog twee weken

Hallo Allemaal,

Over een kleine twee weken is het zover, dan vlieg ik voor 4 weken naar Aruba en Bonaire. Ik heb er al erg veel zin in maar voordat het zo ver is moeten er eerst nog vanalles afgerond en voorbereid worden.

Komende week is er nog een tentamenweek dus daar moet nog even voor geknald worden, maarja als die voorbij is kan ik natuurlijk gaan genieten van een heerlijke reis.

Dit is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Net als vorig jaar probeer ik deze site bij te houden en zul je vanaf nu ook regelmatig nieuweverhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Kiani

Reacties

Reacties

Adisa

Leuk dat je dat weer doet zus. Xxx

Tinus en Marian

We zijn nu al benieuwd naar je vliegervaring en kijken uit naar je eerste reisverslag. Lekker gegeten in het vliegtuig?

Veel liefs vanuit Eindhoven
papa en mama xxx xxx

Ellen

Ha lief nichtje van me,

Van mama heb ik gehoord dat je goed bent aangekomen op Aruba.
Ga nu maar lekker genieten, en ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen.

Dikke kus,
Ellen

Mama

Ik kijk al uit naar je enthousiaste verhalen en foto's die nog volgen, altijd leuk zo'n reisblog. Gelukkig dat je het land in mocht, haha en ik neem aan dat je koffer ook veilig is aangekomen. Zoals je ziet doet de letter l het op deze laptop wel (grapje), ik weet namelijk dat hij bij jou af en toe blijft hangen.

Dikke knuffel van mama xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active