ARUBA

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik aangekomen op aruba!! De reis ging erg snel, negen uur in totaal. Twee films gekeken enlekker eten haha. Ik verveelde me af en toe wel maar de reis vie me absoluut mee.

Gisteren meteen wezen uiteten, want de werkgroep is nu helemaal compleet. Wel erg vermoeiend zon eerste dag vanwege het tijdsverschil. Dus ook lekker optijd naar bed gegaan.

Vandaag hebben we meteen genoten van de zee hier. De wekker om kwart voor negen gezet om te gaan zwemmen. Daarna lekker gedoucht en daarna ontbeten. Het hotel is erg luxe.

Nadat we ontbeten hadden zijn we naar het project toe gereden. Hier hebben we kennis gemaakt met de arubaanse studenten die ons komen helpen. verder is er geen programma vandaag en gaan we lekker aan het strand liggen.

Ook morgen en overmorgen kunnen we nog rustig aan doen en relaxen. Daarna zullen we gaan beginnen met de werkzaamheden.

Tot nu toe bevalt het dus allemaal uitstekend!!!!

Ik probeer zo sne mogelijk weer iets erop te zetten!

xxxxx

Kiani

Willie en Wilma.

Hoi Kiani,
Fijn dat de reis naar Aruba vlot verlopen is. Zo te lezen wordt het een luxe werk( vakantie).
Geniet er in ieder geval voor 100% van. O ja fijn dat je weer reisverslag maakt. Groetjes en tot schrijfs Willie en Wilma.

Menno en Hanneke

Hoi Kiani,

Via Frank van het Vonderke heb ik toch nog info gekregen over je project. De laatste keren heb ik je gemist bij het hardlopen op zondag, en Tinus was er ook niet.

Wil je ons laten weten waar je project precies is op Aruba?? Wij zijn hier sinds een week, en komen graag een keertje kijken wat je aan het doen bent, als je dat OK vindt.

Veel plezier en succes

Hanneke en Menno Hartman

papa en mama

Heej Kiani,

We kijken uit naar je volgende belevenissen op Aruba (nieuw verhaal op je reisblog). Het weekend zit er al ff op en je zult wel volop aan het werk zijn, maar hopelijk vindt je nog een gaatje om het thuisfront weer op de hoogte te brengen van je (werk)ervaringen.

Veel liefs vanuit Eindhoven
papa en mama xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Willie en Wilma

Hoi Kiani,
Fijn om weer iets van je lezen, je hebt het erg naar je zin daar in Aruba, wil je nog wel terug naar Eindhoven?
Het snorkelen past echt bij jou en nu zaterdag een introductie duik,geweldig, geniet er van.
Het werk lijkt mij ook leuk om te doen en erg leerzaam.
Groetjes van Willie en Wilma.

Willie en Wilma

Hier weer een berichtje uit Eindhoven.Net alle foto's bekeken, wat zijn ze duidelijk, de uitstapjes foto's vinden wij het mooist. Leuk om te lezen dat alles naar wens verloopt. Nog een paar dagen Aruba en dan Bonaire onveilig maken. Veel plezier gewenst.
Groetjes uit het regenachtig en frisse Einhoven, Willie en Wilma.

Wilie en Wilma

Hallo die Kiani,
Er zijn weer prachtige foto's bij gekomen,maar waar wil jij anders gaan duiken dan onder water?(tekst bij een duikfoto). Fijn dat het project door het harde werken van jullie allemaal een goed resultaat heeft opgeleverd.En nu genieten in Bonaire, fijne vakantie.Veel groetjes W en W.

Ellen

Ha Kiani,

Veel plezier toegewenst op het mooie Bonaire.
Probeer daar ook een proefduik te maken je zult daar wel meer mooie vissen zien.

Goede vlucht toegewenst.

Groetjes,