werk

Bon dia!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb laten weten!! Dus hier even een korte update. Doordat ik iedere dag aan het werk ben blijft er weinig tijd over om iets te posten.

Zaterdag30-6

Vandaag zijn we om half zes ons bed uitgegaan om de hooiberg te beklimmen. Dit is de een na hoogste berg van Aruba. Waarom zo vroeg zul je je nu wel afvragen maar we wilden heel graag zonsopgang zien als we boven op de berg waren. Helaas was het erg bewolkt die dag maar toch was het erg mooi om te zien!
Verder zijn we nog naar de ruige kust geweest. Hier is het gevaarlijk om te zwemmen maar wel heel mooi om te zien!

Zondag 01/07

vandaag zijn we naar baby beach geweest hier heb ik voor het eerst gesnorkeld en cool dat het was! veel vissen (o.a. een papegaai vis en trompeter vis) gezien en ook mooi koraal. Dit was zo mooi dat ik besloten heb een introductie duik te doen en dit zal zaterdag zijn.
´s Avonds hebben we gegeten bij de Zeerover, hier werd de vis rechtstreeks uit de zee gehaald en fileerd. Dit kon je ook zien dus dat was erg grappig. Ze hadden hier dan ook geen menukaart want wat voor eten er was lag aan de vangst.

maandag 02/07 en dinsdag 03/07

Maandag zijn we begonnen met werken! Het was erg warm dus dat was wel even wennen. maandag hebben we vooral voorbereidend werk gedaan zoals tuinieren, al het onkruid weghalen zodat we over goed bij kunnen met schilderen. ook hebben we alle muren afgewassen zodat er geen vuil in de verf komt. De lunch word verzorgd door de stichting en die is echt uitstekend. zo hebben we 3dubbele tosti´s gegeten en in de middag kregen we een bakje fruit met druiven, 2 soorten meloen, sinaasappel en ananas.
Dinsdag vandaag dus ben ik samen met Nathalie begonnen met het schuren en gronden van de lijst dit is een grote klus want na een dag werken met z´n tweeen zijn we op de helft. de alndere schilders hebben de muren in gesausd. Binnen is een begin gemaakt aan het tegelwerk dit ziet er goed uit. Aan de voorkant van het huis word een porch gemaakt ook hier word druk aan gewerkt.

Ik ga proberen om morgen een aantal foto´s te plaatsen zodat jullie een beter beeld hebben van het leven in Aruba!

Groetjes,
Kiani

Adisa

Eeh zus,
Echt super vet en leuk de verhalen in Aruba. Zo onder water wn mooie vissen zien dat zie je hier niet. Maak je er ook foto's van dat we ze later kunnen zien?
Echt super vet wilde ook wel een week mee maken =0
Zo te horen heb je het erg naar je zin dat is fijn. Hier in Nederland is ook verder alles oke druk aan werk met mama en bij appie. Gisteren was het mooi weer!

Veel plezier en tot snel
Dikke kus je zusje xxxx