4 en 5 juli

Hallo,

Weer twee dagen van hard werken zitten erop. Gisteren hebben we de hele dag gewerkt aan de andere helft van de lijst. Deze staat nu in zijn geheel in de grondverf. Lekker eerst alles geschuurd en daarna hebben we de grondlalalg erop gezet. Ook bij de andere werkteams gaat het goed, de keuken is bijna helemaal getegeld en ook het bouwen van de veranda loopt een dag voor op schema. Na het werk heb ik nog snel even geskypt met het thuisfront (erg lastig met dit tijdsverschil als je moet werken)daarna ben ik de zee ingesprongen om al het vuil van mijn lichaam af te spoelen. In de avond zijn we met z`n allen gaan eten bij 080 een hollands restaurant waar ik zuurkool met worst heb gegeten!

Vandaag ging het werken lekker vlot, we hebben veel kunnen doen. Zo is bijna de gehele lijst nogmaals in de grondverf gezet. Dit is gedaan omdat de verf erg slecht dekt. Ook is de muur helemaal gesausd voor de eerste keer. Gisterenavond is besloten om de veranda te beitsen omdat dit een warmere uitstraling geeft. Dit is dus vandaag ook gebeurd. Na het werken houden we ons aan het ritueel en zijn we weer lekker gaan zwemmen.

Over een kwartiertje worden we op het strand verwacht omdat er iets bijzonders te wachten staat. Ik weet het al maar het moet voor sommige nog een verassing blijven dus ook jullie horen het de volgende keer pas. Daarna gaan we lekker eten en verder rustig aan doen. Het vroege opstaan en werken in de warmte is we vermoeiend.

Mijn muggenbulten worden steeds paarser en groter maar de jeuk/pijn is niet heel erg. Bij andere is dit zeker niet het geval. De een krijgt er blaasjes op en de ander heeft hele dikke enkels en kan nauwelijks lopen.

Dit was het weer voor nu, want het is tijd om te vertrekken!

xxx Kiani

Reacties

Reacties

mama

WAUW (uitroep waarmee je uiting geeft aan plotselinge bewondering), haha om het maar duidelijk te maken. GOED BEZIG met z'n allen, de foto's geven echt een duidelijk beeld van jullie werkzaamheden, erg leuk om het zo allemaal te kunnen volgen. Je moet maar denken dat er nog een WELVERDIENDE VAKANTIE achteraan komt. De foto's na het werken zien er ook wel relaxed uit (op een strandbedje met een cocktail, etc.) Deze Aruba-ervaring pak je toch maar mooi weer mee. Ik ben nu al benieuwd naar het bijzondere wat jullie te wachten stond en naar je introductieduik. Heel veel SUCCES morgen met je introductieduik.

Veel liefs en een dikke kus X
Marian

Ellen

Hi Kiani,

Wij hebben ons avondeten al achter de kiezen en jij mag nog aan je cocktails en het schoonspoelen in de zee beginnen. Ziet er goed uit lekker op zo'n strandbedje genieten van een cocktail aan de zee en de rust.
Ik ben zeer benieuwd hoe je de introductieduik gaat vinden.... ik las al dat je met snorkelen wat vissen hebt kunnen spotten. De werkzaamheden zullen best wel zwaar en vermoeiend zijn maar de ontspanning daarna maakt veel goed zie ik wel!
Veel plezier toegewenst.

Groetjes uit Heeze,
Ellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active